Sase


Am primit de ceva timp sase intrebari, ce credeti ca am raspuns? "Daca ai putea sa-ti alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?" - Imi place prenumele meu (Simona) insa daca ar trebui sa imi aleg un prenume, mi-ar placea Maria. Daca as fi de sex opus, Bogdan. "În ce alta tara ai vrea sa traiesti pentru un an si de ce?" - Mi-ar placea sa traiesc in Noua Zeelanda. O tara insulara cu un climat predominant cald (eu sunt in zodia racului, imi place enorm apa si caldura puternica). "Care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut si ti-l amintesti?" - Cel mai neobisnuit vis a fost groaznic, prefer sa nu mi-l amintesc. L-am avut acum cateva nopti iar finalul: m-am aruncat in gol pentru ca era singura mea sansa sa supravietuiesc. "Povesteste o zi din viata ta imaginându-ti ca esti un animal." - Sunt Bubu (catelul meu cel mic). Ma trezesc de dimineata, ma plimb pe afara. Ajung acasa si ma intind ca sa ma iubeasca stapana. Ma asez langa ea cat se machiaza, avand grija sa ma imping in ea ca sa se dea mai incolo, indiferent cat loc am. Ea pleaca. Raman singur cu prietenul meu de apartament, maidanezul Peticel. Ii mananc mancarea, pentru ca pot. 

Dorm. Mananc. Dorm. Ies afara pe la ora 17. Abia ies din bloc si ma si usurez. Ceilalti catei maidanezi de afara ma pupa, dar eu ma stramb. Nu sunt prea iubitor cu ei. Peticel maidanezul e tare popular. Ajung acasa si mananc iar, alerg dupa mingii. Ma prefac ca-s prost, orice mi-ai spune. Ma destept subit daca ai ceva de mancare in mana. Adorm scarpinat pe burtica. Hei, ce viata frumoasa are Bubu! "Daca ai putea trai în pielea altcuiva pentru o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoana si de ce ai ales-o?" - Nu mi-as dori sa fiu o alta persoana, sunt foarte multumita de ceea ce am si am realizat. "Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi ca ti-ar fi primele gânduri si ce ai face prima data?" - Nu vreau sa fiu Gigi contra, dar nu vreau sa ma gandesc la asa ceva. Ma bufneste plansul, zau. Cred ca asta as face: as plange pana mi-ar seca ochii si puterile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu