February Favs


Luna trecuta am folosit urmatoarele produse: Blush-ul crema de la Elf si fondul de ten de la Maybelline pe care vreau sa-l termin odata pentru ca sta de ceva timp la mine in sertar si nu vreau sa se invecheasca prea tare. Intentionez sa-l cumpar pe cel de la Vichy, cel nou. Dermablend, am auzit numai lucruri bune despre el. Este o crema foarte grasa pe care luna asta am aplicat-o in jurul ochilor, este o crema 100% naturala, cu termen de garatie de doar o luna, care contine ulei de argan, unt de shea si laptisor de matca. O aplic seara inainte de culcare pe portiunile uscate ale fetei, este chiar o binecuvantare pentru ten in perioada asta pentru ca tenul sufera enorm din cauza gerului. Am cumparat-o de pe Breslo si sunt foarte multumita de ea, chiar ma ajuta si-mi calmeaza mai ales pielea din jurul ochilor. Un parfumel pe care l-am primit din partea celor de la Yves Rocher si de care m-am indragostit, este vorba de Tendre Jasmin, imi place mult cum miroase, e un parfum dulce, putin greoi dar fin. Pentru corp am folosit cel mai des deodorantul dela Breeze si gelul de dus cu cafea de la Yves Rocher. Pentru buze am folosit cel mai des un ruj de la Maybelline in nuanta Ambre rose si peste gloss-ul cu fragi de la aceeasi firma. Mai este si balsamul de buze de la Yves Rocher cu unt de karite care este foarte bun, imi hraneste foarte bine buzele, chiar isi face treaba bine. Cam asta am folosit cel mai des luna asta. Daca doriti sa stiti mai multe despre produsele de mai sus intrebati si cu drag va raspund.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu