Din Sertarul cu Palete


Ma gandeam ca v-ar placea sa vedeti ce am eu in sertaras, dar inainte de asta mi-as dori foarte tare sa nu o luati in nume de rau, ca si o lauda, departe de mine gandul acesta, pur si simplu mi-a placut ideea aceasta, care recunosc ca nu stiu de unde a venit dar eu am citit fiecare post a fiecarei fete care si-a postat colectia de palete de farduri. Incep cu paletutele sleek de care sunt dependenta. Imi plac mult de tot si consider ca sunt nemaipomenite pentru ce pret au. Imi cer scuze, sunt destul de murdare, le tot lovesc cand inchid sertarul sau se mai intampla sa-l trantesc si s-au murdarit. Paleta 120 de culori pe care sincer nu prea o folosesc pentru mi se par multe culori, eu de obicei ma machiez in culori mai naturale, ma gandesc serios sa o vand, asta nu pentru ca nu mi-ar placea dar efectiv nu cred a ma pot folosi de ea asa cum ar trebui. Coastal Scents the Winterberry palette este o super paletuta, Avon, paleta no name, Flormar. Nyx paleta 10 culori the runaway colection, si o paletuta wet & wild in nuante de roz, foarte dragute, intentionez sa mai iau palete Nyx, mi se par foarte cremoase si nu se strang pe pleoape.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu